tiistai 28. tammikuuta 2014

Lumihiutaleita

Hmm, nyt on kulunu hieman aikaa viime tekstistä, joten on myös paljon tapahtunu. Juoksin testijuoksussa ekaa kertaa niin että tuntu hyvältä. Mulla alko koulussa saksa ja ohjelmointi. Olin edellisviikonlopun Evellä Turussa. Viime viikolla olin noin kolmensadan muun fuksin ja teekkarin kanssa Tampin vitsisaunalla. Viikonloppuna vietettiin Lauran kanssa yhteissynttäreitä. Ja sitten viimeisimpänä: me saatiin haalarit.

Koska kukaan muu opiskelija ei ikinä ennen tässä maailmassa oo saanu haalareita ja etenkin ei-opiskelijoiden mielestä se on jotain maailman mielenkiintosin aihe, kerron siitä vähän enemmän, kuvien kera.

Teinipeilikuva koulussa Heinin ja Nooran kanssa:


Tästä kaikki alkoi:



Lopputulos ei ole vielä selvillä.

Jos jaksoit selata tänne asti, voit lukea tarkemman kertomuksen mun viimeaikaisesta elämästä. Viikonloppu Evellä oli kiva piristys arkeen. Hyvää seuraa, hyvää ruokaa (pöytääntarjoilu!), aurinkoinen Turku ja kirpeä pakkassää, vierailu Jeren luona ja sitten vielä sunnuntain pitkä hiihtolenkki Raision kakkosen ladulla. Harmi vaan että testijuoksu siellä jäi välistä kun oli niin kylmä.

Teekkarisaunalla oli enemmän porukkaa ku ikinä viime torstaina. Oli kyllä pitkästä aikaa tosi hauskaa viettää iltaa koulukavereiden kanssa. Syksyllä oltiin joka viikko monena iltana jossain, mutta nyt ollaan niin vanhoja ja väsyneitä varmaan ettei sellaseen enää pystytä. Oli tosi hauskaa (vaikka mein vitsit olikin huonoja) kunnes piti lähteä pois. Niillä kolmellasadalla ihmisellä oli yhteensä kuussataa kenkää ja mun niiden joukossa. Ja tietysti ne helpoiten erottuvat, mustat nilkkurit. Onneks sain kuitenkin apua Janilta: se kaivo kenkiä ja mä laitoin ne seuraavaan kasaan, kunnes 50 kengän jälkeen löyty mun eka kenkä, ja pian onneks toinenkin. Sillä välin Anniina oli löytäny myös mun takin, joten pääsin ulos. Tosin sinne joutu meneen puolen metrin korkusen takkipatjan päältä. Yksin jos ois pitäny selvitä oisin varmaan lähteny sieltä vasta kun kaikki muut ois hakenu kamansa pois.

Ekan kerran vietin synttäreitäni kaks viikkoa etuajassa Lauran kanssa. Ekaks ohjelmassa oli kätköilyä, sitten temppurata, välissä sauna ja lopuks ruokaa ja kakkua. Tähtisädetikut unohtu ostaa kakun päälle mutta ehkä sitten ens kerralla vihdoin. Seuraavat synttärit onkin sitten koulukavereille pulkkamäessä. Vähän tasotusta siihen tosiasiaan että täytän 21, joka on kaikilla mittareilla täysikänen.

PS. Kai huomasitte kaikki nämä ihanat lumihiutaleet mitkä tässä sivulla näkee kun hiirellä heiluttelee? Kiitos näistä kuuluu Helmille :)

2 kommenttia:

  1. Oi että, musta on kiva lukee haalaritarinoita, ku mulla ei sellasia ole :D Noi teidän on muuten kivan väriset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai no jotain kivempaa sentään Suomessa verrattuna Ruotsiin :) Noi on kyl kivat, varsinkin kun ne on aikanaan valittu ton värisiks kun vaihtoehdot oli beige ja viininpunanen, jotain sata kertaa parempi vaihtoehto tämä :)

      Poista