keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Jos et löydä onnea siitä missä olet, mistä muualta kuvittelet sen löytyvän?

Oon tässä nyt vuoden aikana miettiny aika paljon onnellisuutta. Viime vuoden keväällä en todellakaan ollu onnellinen, ja sitten syksyllä mietin kuinka joku ei ole onnellinen kun niin monesta asiasta voi olla. Vaikka auringonpaisteesta, kirpeästä syyssäästä, siitä, että saa käyttää uusia kenkiä, että näkee kavereita tai saa hyvää ruokaa. Nyt just oon tosi onnellinen siitä, että vaikka en ookaan niin hyvässä kunnossa kun haluaisin olla, mun jalka on jo ihan varmasti paranemassa! Lenkillä ei satu yhtään niin paljon kun ennen, monta kertaa oon juossu niin ettei oo sattunu yhtään.

kuva Pinterest

Viime syksyn parhauksia oli sykemittaritutkimus ja ite mittari, jossa on kaikki herkut. Kutsu valtakunnan kakkospippaloihin ja uutta virtaa harjoitteluun toi myös iloa elämään. Enkä ees kaamosmasentunu niinkun yleensä!

Oon onnellinen tästä hetkestä. Vaikka tänään sato ja oli hämärää koko päivän, jalkaan ei kuitenkaan sattunu ja koulussakin oli ihan kivaa. Jos vaikka joskus ei luennon aihe hirveesti kiinnosta, niin onneks on kavereita joiden kanssa jutella. Vielä tänä aamunakin söin karjalanpiirakoita, joita me Sannin kanssa eilen leivottiin. Ja munavoita! Myös eilinen partiokisa nosti suupieliä korviin :)

Muumilaakson soturit ja kolmas sija!

Sitten oon onnellinen siitä, että pääsen lauantaina Jämille juokseen. Siellä on aina niin kivaa, ei vaan voi olla huonolla mielellä kun viilettää pitkin hyväkulkusta metsää ja pääsee tosi kovaa (ainakin se tuntuu kovalta). Ens viikolla on koulussa hyvinvointiviikko, jo pelkkä sana ilahduttaa. Ja viikon kruunaa OPM eli opiskelijoiden pm-kisat, tai ainakin toivon että kyseinen eventti täyttää odotukset.

Olkaa onnellisia menneisyydestä, tästä hetkestä ja tulevasta! Se on helppoa, jos onnea elämään tuo vaikka koulun hernekeitto ja pannukakku tai sen jonkun tietyn näkeminen :)

kuva Pinterest

2 kommenttia:

  1. Moi! Mulla on sulle pieni haaste täällä: http://www.fitlandia.fi/blogit/pain-metsia/

    VastaaPoista
  2. Hei tosi kiva juttu toi haaste! vastaan kyllä siihen kun ehdin :)

    VastaaPoista