maanantai 26. helmikuuta 2018

Nyt kuuluu jo parempaa

Sain hurjasti tsemppejä viime tekstin jälkeen, ja mulle tuli paljon parempi mieli ihan jo niistä. Mutta on täällä muutenki alkanu asiat sujua eikä musta tunnu enää ihan kamalalta vaan ihan kivalta. Kyllä tällästä elämää yhden kevään jaksaa.
Oli tosi helpottavaa kuulla että muillakin on ollu vaikeeta. Ei niistä huonoista kokemuksista vaan yleensä puhuta, koska niitä ei haluta muistella. Ja että just eka viikko voi olla vaikea, ku yleensä vaan näytetään sitä käyrää jonka mukaan ensin on kivaa ja sit vasta iskee se todellisuus. Mulla se iski ihan ekana päivänä, eikä asiaa helpottanu heti Prahassa mun laukkua kopeloinu taskuvaras.

Ihan jeppis lenkkimaisemat Prahassa toissapäivänä
 Nyt kurssit on kuitenki alkanu, viimenenki huomenna. Mun kurssit on Testing of Textiles, Clothing Construction, Clothing Technology, Knowledge of Textile Goods ja Technical Textiles, joka alkaa siis huomenna. Kaikki vaikuttaa kiinnostavilta ja aika helpoilta, mikä on mulle kuitenki hyvä koska oon aiheesta lukenu aiemmin vaan 3op verran sekä tehny kandin, jonka kuitenki aika kapeesta aiheesta.

Koulua on ma-to, eikä ihan hirveesti minään päivänä. En oo vielä saanu ISIC-korttia, johon voisin ladata rahaa ruokaan, joten en oo viel käyny koulun ruokalassa syömässä. Aion kuitenki tehdä sen ja käyttäytyä kuten kunnon ulkomaalainen, eli olla aivan pihalla.

Tärkeimmät uutiset kuitenkin tulee tässä. Viikko sitten sunnuntaina osallistuin Visma ski classic -sarjan osakilpailuun Jizerska50:een, joka käytiin tuolla ylhäällä vuorilla. Se oli mun eka pitkä hiihtokisa, ja koska en ole ennen ollu siellä, niin lähtönumero oli melkein 5000. Siinä oli aika monta ukkoa ja muutama akkakin mun edellä. Kisa oli siis jatkuvaa ohittelua, mutta mulle jäi positiivinen kuva siitä silti. Ens vuonna, jos on lunta, osallistun Finlandiaan.



Meikkis pääsi heti ekalla viikolla koulun FB-sivuille.
 Urheilu-uutiset jatkuu. Alotin viime viikolla koripallon ja lentopallon. Kävin salilla, lenkillä kivoissa lähimaastoissa ja sellasella ryhmäliikuntatunnilla, jossa kaikilla oli oma pieni trampoliini. Aika mielenkiintosta, mut ei mun uus lemppari. Tänään kävin myös hiihtämässä. Elämä hymyilee kun saan tehdä kivoja juttuja, eli mun tapauksessa tällä hetkellä urheilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti