keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Asiat, jotka ottaa päähän just nyt

- Koulujärjestelmän joustamattomuus. Mulla alkaa ens viikon maanantaina uus jakso, enkä mä vieläkään tiedä mitä kursseja saan opiskella. Jos meen ohjelman mukaan niin luvassa on matikkaa, mekaniikkaa ja piirustustekniikkaa. Kaikkia noitahan oon jo periaatteessa opiskellu, mutta kyllä eniten ottaa päähän toi matikka. Tykkään kyllä matikassa ja kivointahan se on kun osaa jotain, mutta kun en keksi yhtään mitään hyötyä siinä että kävisin samat asiat uudestaan. Oon siis hakenu kurssien hyväkslukemista jotain kolme viikkoa sitten, mutta ihan vielä ei kuulemma ollu tietoa onnistuuko. Ihan vielä?! Kysyn vaan että koskas sitten kun maanantaina pitäis alottaa hommat, ja kun en voi valita mitään mun ohjelmaan kuulumattomia kursseja noin vaan, vaan niistä pitäis saada joku päätös. Tykkään suunnitella mun elämää ja rakastan listoja ja kalenteria, niin ei nyt sovi ollenkaan mulle tällänen epätietoisuus! (Tiedän, tää suunnitelmallisuus on melkosessa ristiriidassa mun elämän suurien suuntaviivojen kanssa, jotka siis tällä hetkellä on aika solmussa. Eipä ne kyllä koskaan oo ihan suoria tainnu ollakaan.)

-Tenttien ajankohdat saa tietää vasta sitten kun kurssi on alkanu. Toki meille on kerrottu tenttiviikot, mutta kun seuraavan jakson tenteille on varattu viikot 51, 2 ja 3 niin siinä on musta aika iso hajonta ja haluisin kuitenkin varata ne lentoliput Suomeen jouluksi, mikä ei ole mahdollista nyt. Oi ihana TTY, nyt just kaipaan sua niin paljon.

-Netissä leviävä fitnesskohu. Se kuvapari ei musta todellakaan oo mikään kovin järkyttävä, koska jo se ajatus että ihminen kuihduttaa ittestään lihakset näkyviin vuorokauden juomattomuudella, on aivan sairasta. Tosin musta mitään kovin fiksua ei muutenkaan oo urheilulajissa jossa se voittaa joka NÄYTTÄÄ parhaalta. Niitä lihaksia pumpataan sikana, mikä tietty on kovaa urheilua sitä en todellakaan kiellä, mutta mihin se huipentuu? Kauneuskilpailuun (jossa kauneus on katsojan silmässä, mun makuun ei ole tollanen hullu lihaksien esiin pumppaaminen) jossa sillä ei ole väliä onko niistä lihaksista mihinkään, kun siel vaan keikistellään peppu pystyssä übermeikattuna blingbling-biksuissa. Ei mene mulla jakeluun, musta urheillessa kuuluu hikoilla, ja kisat ei todellakaan tee tähän poikkeusta. Tässä "kohussahan" ei kyllä oo mitään uutta, ja kyllä mua ottaa päähän fitnessbuumi ihan yleisestikin.

-Mun lempitennarit meni rikki nyt jo, vaikka vasta 6 vuotta ehdin käyttää niitä. Ihan mahtavat valkoset nahkaset Niket, jotka piti jopa vettä aika hyvin. Samalla asialliset ja rennot, ei herättäny huomiota. Parhaat kengät mitkä oon koskaan omistanu, ja nyt niistä on pohja halki.

Maailman parhaat tennarit (kuva täältä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti